Au Pair in Sydney

Adventure awaits

lieve allemaal,

Het is eindelijk tijd om de volgende stap te zetten in mijn avontuur! We gaan reizen!!! Wat heb ik er ongelooflijk veel zin in. Er zijn natuurlijk ook een paar zenuwen, maar ik weet zeker dat alles helemaal goed komt! Vanochtend hebben we onze campervan opgehaald, die verbazingwekkend makkelijk rijdbaar was. Hij reed als een zonnetje, en is dan ook 0 keer afgeslagen. Dwars door Sydney gingen we op weg naar de supermarkt om daar de cruciale inkopen te doen.

Morgen rijd ik naar Jody, dan laden we haar spullen in en dan is het tijd voor vertrek! Maar nu eerst nog genieten van de laatste nacht in een fatsoenlijk bed, de laatste keer in een fatsoenlijke douche en nog eventjes genieten van de kids. Wat zal ik die gaan missen.. We hebben afgelopen vrijdag een afscheidsdinertje gehad, en hier heb ik echt van genoten. Net hebben we ook al een beetje afscheid genomen, maar ik zie ze morgen toch nog. Het afscheid zal wel dubbel worden. Ik zal ze heel erg gaan missen, maar binnen twee maanden zie ik ze weer. Ik blijf namelijk nog een paar dagen bij hun voordat ik terugvlieg naar Nederland.

Voor degene die nieuwsgierig zijn naar onze route: We rijden met een paar overnachtingsstops eerst naar Melbourne. Daarna rijden we via de Great Ocean Road door naar Adelaide, waarna we de route door de outback starten. Dit wordt het pittigste gedeelte van de reis. Kilometers lege vlaktes. Op de helft van deze lange weg komen we aan in Alice Springs. Dit stadje staat bekend als de 'toegangspoort' naar Uluru. Na Uluru rijden we naar Darwin. Hier blijven we een paar dagen, en dan rijden we door naar Cairns. Deze stad staat vooral bekend om het Great Barrier Reef, waar we natuurlijk gaan duiken. Daarna zakken we af naar Brisbane, met onderweg stops op Magnetic Island, Whitsunday Island en Fraser Island. Na Brisbane rijden we langzaam terug naar Sydney. Hier zullen we eind mei aankomen. Dan hebben we er al twee maanden opzitten. Ik zal proberen om af en toe een blog te posten over de geweldige dingen die we zien en meemaken.

En Nederland, tot over iets meer dan twee maanden!!!

“The gladdest moment in human life, me thinks, is a departure into unknown lands.” – Sir Richard Burton

Liefs van mij

Reacties

Reacties

Jet

Wauw, wat een avontuur gaan jullie tegemoet. Ga er met hoofdletters van genieten samen. Het is jullie van harte gegunt. We houden contact. Dikke kus Jet

manuela

wat weer ein sjoen verhaol!, Geniet van dien avontuur! Hoop detse tied hubs om te bloggen, geweldig!!! GENIET DERVAN Groetjes oet Heytse!

Lambert.

'n Heel goede reis.
Geniet met volle teugen en kom gezond weer terug!
Liefs.

T. Tonny

Wat een prachtige reis gaan jullie maken.
Geniet van al het moois wat er te zien is.
Hele goede reis en kom gezond weer terug.
Liefs en een knuffel.

Röbke

Maar Juulke, wat schitterend. Jullie komen er nog wel achter hoe groot Australië is. Dat wordt nog zand happen van Aidelaide naar Darwin, Geniet er samen van. En let op voor overspringende kangaroes!!

José Gebe

Het laatstse onderdeel van je reis geniet hier onwijs van!
Fijn dat de campervan zo goed te besturen is want jullie maken heel wat km
Succes met de trip....
Leo en José

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!